Gudstjänst | Bibelstudium | Lovsångskväll

sön 11 dec.

Höglidenkyrkan

Gudstjänst | Bibelstudium | Lovsångskväll

Välkommen till en heldag på Höglidenkyrkan! Mattias Martinsson besöker oss denna söndag. 11.00 - Gudstjänst 16.00 - Bibelstudium tema Lovsång 18.00 - Lovsångskväll

Tid & Plats

11 dec. 2022 11:00

Höglidenkyrkan, HÖGLIDEN 5, Hudiksvall

Information

Mattias Martinson arbetar som evangelist för fadderbarnsorganisationen Compassion. I sin tjänst reser han runt bland Sveriges församlingar för att förkunna, undervisa och leda lovsång. Han ansvarar även för Compassion podden ”Martinson Möter” där han samtalar med intressanta kristna profiler.

Mattias är också musiker och låtskrivare och har skrivet många älskade lovsånger som används brett inom kyrkan. Han har släppt flera uppskattade skivor genom åren. Den senaste är en jazzplatta med lovsångstoner. Med sin passion för teologi och sitt bultande lovsångshjärta inspirerar och utrustar Mattias unga som gamla från olika sammanhang inom svensk kristenhet. Mattias har tidigare bl.a. varit pastor i Göteborg Vineyard och även föreståndare i Nimbuskyrkan Öckerö.

Dela händelse