Hope For This Nation

tis 04 juli

Höglidenkyrkan

Hope For This Nation

Vi har den stora glädjen att få besök av organisationen Hope For This Nation. Det blir ett kvällsmöte kl 19.00 och evangelisation på stan från kl 14.00 (samling på Möljen då). Mer info om dem finns på www.hopeforthisnation.com Missa inte!

Tid & Plats

04 juli 2023 19:00

Höglidenkyrkan, HÖGLIDEN 5, Hudiksvall

Information

Hope for this nation är en ekumenisk rörelse. De åker till städer och platser för att tillsammans med de lokala församlingarna på platsen samla till lovsång, tid inför Guds ansikte, undervisning, lärjungaträning, betjäning i förbön och gatuevangelisation.

Teamet kring Hope for this nation är människor från olika delar av Sverige, olika samfund och olika kyrkor men som tillsammans delar samma hjärta och vision om ett förvandlat land. Mer info om dem finns på www.hopeforthisnation.com

Dela händelse