risen conference

@risenconference

Risen Conference 2024

RISEN CONFERENCE 2024

TACK FÖR I ÅR - VI SES IGEN NÄSTA ÅR!

Risen Conference

Risen Conference är en ungdomskonferens för dig som går i högstadiet och gymnasiet. Konferensen pågår under påskhelgen och hålls i Höglidenkyrkan i Hudiksvall.

​

2024 var premiäråret med konferensen. Vi är överväldigade av den respons vi fått! Massa ungdomar kom och fick en helg att minnas för livet. Vi är såå tacksamma till Jesus och till alla grymma deltagare som var med. Vi längtar redan till nästa års Risen Conference!

Image by Pawel Czerwinski

MEDVERKANDE RC 2024

Här är några av de som medverkar i år.

NGTEAM

Ny Generation

Millan Sendelbach och Timotheos Häggblad är två teamare från NG som kommer till konferensen. Förutom att de montrar hela helgen så kommer också Timotheos hålla i ett av seminarierna.

Eric Wiklund

Eric är pastor för Every Nation Sweden och driver, tillsammans med sin fru Rebecca, arbetet med församlingsplantering i Sundsvall. Eric har en stor passion för Jesus och för andra människor som inspirerar andra. Han kommer att hålla i ett av seminarierna.

Eric Wiklund
Image by Daniel Schaffer

Lovsång

Irene Andersson, Marcus Ceder, Andréa Ceder med team leder lovsången under helgen.

Sport For Life

Emilia och Hugo, två teamare från Sport For Life, kommer att montra och hålla i en turnering under lördagen!

Sport for Life.png

Spread the word!

Vill vill ha din feedback!

Berätta om din upplevelse av RC24

Hur nöjd är du?
Väldigt missnöjdLite missnöjdGanska nöjdNöjdVäldigt nöjd